Despre Noi
Suntem o societate de transport infiintata in 1997 a carei activitate s-a dezvoltat continuu avand la baza un management profesionist precum si personal de specialitate, calauzite de sloganul:
CONFORT * RAPIDITATE * SERIOZITATE
Dezvoltarea flotei prin achizitionarea de autocare moderne, unele de TOP, din gama SETRA si MERCEDES, s-a dovedit a fi cheia succesului intr-un mediu concurential.
In prezent societatea detine mijloace de transport calatori moderne, marca SETRA si MERCEDES, avand capacitati cuprinse intre 7 si 63 locuri, satisfacand toate cerintele unui transport civilizat de calatori si turisti.
De asemenea, societatea noastra detine un garaj propriu in suprafata de 6.300 mp in vederea parcarii, intretinerea si repararea parcului auto avand angajat personal de specialitate in acest sens, personalul total angajat fiind de peste 100 persoane.
Deviza firmei prin care ne dedicam intreaga activitate in slujba clientilor nostrii este transpusa in realitate astfel:
CONFORT
Achizitiile de mijloace de transport moderne nu au fost gandite niciodata pentru a participa la licitatii ci pentru a creste calitatea serviciilor de transport, pentru a tine pasul cu cerintele clientilor, aratand astfel respectul nostru pentru cei care aleg serviciile companiei NORMANDIA.
RAPIDITATE
Toate serviciile oferite sunt structurate riguros pentru a putea raspunde in cel mai scurt timp solicitarilor clientilor firmei, deoarece consideram ca timpul inseamna bani atat pentru noi dar mai ales pentru clientii nostrii. Pentru a veni in sprijinul clientilor nostrii am creat sistemul ONLINE de achizitionare a biletelor dorite in cel mai scurt timp si cu beneficii multiple.
SERIOZITATE
In relatiile contractuale dar si necontractuale ale firmei cu clientii sai principiul care sta la baza durabilitatii acestor relatii nu poate fi altul decat seriozitatea cu care sunt tratate obligatiile si responsabilitatile pentru asigurarea unor servicii de transport la standarde europene.
Echipa NORMANDIA multumeste tuturor clientilor si colaboratorilor pentru alegerea facuta!
Informatii si rezervari la agentiile noastre:
Agentia Horezu: +4-0250-86.11.51
Agentia Targu Jiu: +4-0253-23.81.21
Agentia Petrosani: +4-0254-54.00.59
Agentia Rm.Valcea: +4-0350-41.47.40
Agentia Timisoara: +4-0356-00.86.33
Călătorii despre noi
17 Oct 2025 Călător -
|
|
|
17 Oct 2025 Călător -
|
|
|
17 Oct 2025 Călător -
|
|
|
16 Oct 2025 Călător -
|
|
|
15 Oct 2025 Călător -
|
|
|
15 Oct 2025 Călător -
|
|
|
14 Oct 2025 Călător -
|
|
|
14 Oct 2025 Călător -
|
Din păcate, după o întârziere de 50 minute la îmbarcarea din Hațeg, opinia mea nu poate fi una elogioasă. |
|
14 Oct 2025 Călător -
|
|
|
14 Oct 2025 Călător -
|
cursa a intarziat 40 de minute, nu a oprit in statia din Observator desi mai mult de jumatate din autocar dorau sa coboare acolo, nu am fost anuntati nici de intarziere nici ca nu va mai opri in Observator. |
|
14 Oct 2025 Călător -
|
|
|
14 Oct 2025 Călător -
|
|
|
13 Oct 2025 Călător -
|
Un șofer arogant...dar in rest totul ok.Am.urcat in autocar ptr ca am avut biletul si rezervarea pe telf totul achitat, la care soferul mi.a zis ca unde imi permit sa urc fără sa ii arat biletul. MI.am cerut scuze i.am spus ca nu am stiut si ca m.am gândit ca pot arata si după urcare.Nu mi.a plăcut felull cum mi s.a adresat.Multumesc. |
|
13 Oct 2025 Călător -
|
|
|
13 Oct 2025 Călător -
|
|
|
13 Oct 2025 Călător -
|
|
|
12 Oct 2025 Călător -
|
Nu am rau de masina, dar pe locul detinut in autocar am fost nevoita sa iau 2 pastile antivomitive. Am simtit aceasta senzatie pt prima oara in viata! Preferam sa imi aleg alt loc.Nu l-am rezervat. Mi-a fost distribuit. |
|
12 Oct 2025 Călător -
|
|
|
12 Oct 2025 Călător -
|
|
|
12 Oct 2025 Călător -
|
|
|
11 Oct 2025 Călător -
|
Soferul a fost absolut oribil in interactiunea cu clientii. |
|
11 Oct 2025 Călător -
|
Mi se pare normal sa gasiṭi o soluṭie pentru a avea oprire la Observator in Cluj.Nu este corect toata lumea sa mearga pina in autogară,cu bagaj este incomod și foarte departte.Multumesc. Raspuns Normandia: Buna ziua, din pacate, dupa noua legislatie, operatorul de transport interjudetean nu poate solicita in orase decat un singur punct de oprire iar acela doar in una dintre autogarile existente! |
|
11 Oct 2025 Călător -
|
|
|
11 Oct 2025 Călător -
|
|
|
10 Oct 2025 Călător -
|
|