Despre Noi
Suntem o societate de transport infiintata in 1997 a carei activitate s-a dezvoltat continuu avand la baza un management profesionist precum si personal de specialitate, calauzite de sloganul:
CONFORT * RAPIDITATE * SERIOZITATE
Dezvoltarea flotei prin achizitionarea de autocare moderne, unele de TOP, din gama SETRA si MERCEDES, s-a dovedit a fi cheia succesului intr-un mediu concurential.
In prezent societatea detine mijloace de transport calatori moderne, marca SETRA si MERCEDES, avand capacitati cuprinse intre 7 si 63 locuri, satisfacand toate cerintele unui transport civilizat de calatori si turisti.
De asemenea, societatea noastra detine un garaj propriu in suprafata de 6.300 mp in vederea parcarii, intretinerea si repararea parcului auto avand angajat personal de specialitate in acest sens, personalul total angajat fiind de peste 100 persoane.
Deviza firmei prin care ne dedicam intreaga activitate in slujba clientilor nostrii este transpusa in realitate astfel:
CONFORT
Achizitiile de mijloace de transport moderne nu au fost gandite niciodata pentru a participa la licitatii ci pentru a creste calitatea serviciilor de transport, pentru a tine pasul cu cerintele clientilor, aratand astfel respectul nostru pentru cei care aleg serviciile companiei NORMANDIA.
RAPIDITATE
Toate serviciile oferite sunt structurate riguros pentru a putea raspunde in cel mai scurt timp solicitarilor clientilor firmei, deoarece consideram ca timpul inseamna bani atat pentru noi dar mai ales pentru clientii nostrii. Pentru a veni in sprijinul clientilor nostrii am creat sistemul ONLINE de achizitionare a biletelor dorite in cel mai scurt timp si cu beneficii multiple.
SERIOZITATE
In relatiile contractuale dar si necontractuale ale firmei cu clientii sai principiul care sta la baza durabilitatii acestor relatii nu poate fi altul decat seriozitatea cu care sunt tratate obligatiile si responsabilitatile pentru asigurarea unor servicii de transport la standarde europene.
Echipa NORMANDIA multumeste tuturor clientilor si colaboratorilor pentru alegerea facuta!
Informatii si rezervari la agentiile noastre:
Agentia Horezu: +4-0250-86.11.51
Agentia Targu Jiu: +4-0253-23.81.21
Agentia Petrosani: +4-0254-54.00.59
Agentia Rm.Valcea: +4-0350-41.47.40
Agentia Timisoara: +4-0356-00.86.33
Călătorii despre noi
16 Sep 2025 Călător -
|
Astăzi 16.09.25...a fost super .... |
|
16 Sep 2025 Călător -
|
Întârziere 1 ora |
|
15 Sep 2025 Călător -
|
|
|
15 Sep 2025 Călător -
|
Multumesc pentru sprijinul telefonic acordat! |
|
15 Sep 2025 Călător -
|
Un drum plăcut, am plecat și am ajuns la timp. Confortul și curățenia autocarului au fost foarte bune. |
|
14 Sep 2025 Călător -
|
|
|
14 Sep 2025 Călător -
|
|
|
14 Sep 2025 Călător -
|
Foarte bine! |
|
14 Sep 2025 Călător -
|
|
|
13 Sep 2025 Călător -
|
A fost f ok .șoferul drăguț. Am plecat la timp a fost ok |
|
13 Sep 2025 Călător -
|
Sofer ff grijuliu,masina f Curata .Felicitari! |
|
12 Sep 2025 Călător -
|
|
|
12 Sep 2025 Călător -
|
|
|
11 Sep 2025 Călător -
|
|
|
11 Sep 2025 Călător -
|
Personalul foarte profesionist, amabil. De ani de zile (vreo 5) efectuez ruta Caransebeș - Petroșani și retur. (studii universitare) Singurul inconvenient, care s-a repetat periodic, neconcordanța locurilor. Când rezerv online un loc, care de exemplu figurează ca fiind la geam, uneori nu se regăsește și în situația reală. Din categoria: "inducerea în eroare a consumatorului." În rest, felicitări. Și mulțumesc pentru că am fost mereu transportat în siguranță la destinație. - Cu stimă, Văduva Alexandru-Mihai. |
|
11 Sep 2025 Călător -
|
A fost pentru prima dată când am folosit varianta online a rezervării și a plății și chiar am avut o experiență foarte plăcută! Felicitări |
|
11 Sep 2025 Călător -
|
Bună ziua! Va mulțumim pentru călătorie! Ne deranjează ca nu se fac pot face rezervări și pe distante scurte, de exemplu Aiud-Cluj. De multe ori, unele firme, aleg sa meargă pe autostrada și sa nu se mai între în oraș. Ca oameni în vârstă, dorim liniște în autobuz. Ne deranjează radioul și reclamele. Domnul șofer a foarte politicos. Va mulțumim! Mult succes! Cu recunoștință, Bugan Luminița |
|
11 Sep 2025 Călător -
|
Nu am |
|
09 Sep 2025 Călător -
|
1„ întârziere mare la sosirea în Caransebeș, dacă aș fi fost anunțat cu 30 de min. înainte nu m-aș fi agitat așa de tare să alerg la autogară! Cu tehnologia din ziua de azi poate s-ar putea găsi o modalitate de a anunța clienții despre orarul în timp real, sau anunț prin SMS despre întârziere, grafic online pe un site accesibil celor care au cumpărat bilete online, etc. , sunt azi atâtea posibilități tehnic , AI, ca să ajuți pasagerii să știe când sosește auto./tren/ etc. La CFR au un site unde poți vedea în timp real trenul tău... 2„Locul rezervat ,24, era ocupat, vezi și mai sus, bilet cumpărat online, azi când avem soluții IT, AI, putem să-i dăm șoferului un grafic online ca să nu facă greșeli la eliberarea bilet. pe traseu... 3„ bine că pe ruta CS-TM a mers conform orarului doar că am ajuns cu întârzierea de la plecare ... dacă aveam vreo legătură la tren sau avion era posibil să o ratez... pe viitor o să iau o rezervă de +1h la cursele Normandia, am înțeles și de la alți pasageri că la ruta asta lungă B-TM nu respectă graficul/orarul! |
|
09 Sep 2025 Călător -
|
|
|
09 Sep 2025 Călător -
|
|
|
08 Sep 2025 Călător -
|
|
|
08 Sep 2025 Călător -
|
|
|
07 Sep 2025 Călător -
|
|
|
07 Sep 2025 Călător -
|
|